Pages

Friday, April 25, 2008

Cakes or Prawns?








5 comments:

Anonymous said...

哈哈~我一直咁睇落去, 真係意想不到的結局﹐又再證明一件事就係iceklicky 好有創意....^^
見到個Baby 爆水得咁易﹐貓媽媽都係唔好咁易信姐姐囉....Hooho
多謝分享啊﹗﹕)

iceklicky said...

Hi Kiki,
I remember I have done something like that when I was a child too. hehe :-)

Anonymous said...

HAHAHAHA...
依個故事教d大人唔好諗住教小朋友講大話, 因為佢地係唔識講大話架...:p

iceklicky said...

Hi Vicki,
I wish the kids will not lie too....hehe :D

Anonymous said...

啊﹗iceklicky, 你令我諗起我小時候既妹妹啊...
以前我同媽媽有時想偷偷進行一些秘密野﹐唔想比爸爸知道, 但每次妹妹聽到就會同爸爸通風報訊, 搞到我同媽媽一見妹妹黎就會話﹕妹妹黎啦﹐唔好講住....Haha
依家唔可以成日見面, 我真係好懷念以前...(n_n*)